Livet hos familjen Hedgårds


torsdag 16 juni 2011

Allt jag har sålt idag...:

Moas Brio Sing

Gåstol

Hoppgunga

Bumbostol

Saker som antagligen blir sålt imorgon:

Moas babysitter

KACHING!

Mycker extra pengar :) Bra det när jag vill ha en ny vagn till Moa. Nu kan inte Rickard säga nej när jag sålt så mycket :)
Upplagd av Jessica kl. 11:11
Skicka med e-postBlogThis!Dela på XDela på FacebookDela på Pinterest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Om mig

Jessica
Grevbo, Dalarna, Sweden
Visa hela min profil

Bloggarkiv

  • ▼  2011 (144)
    • ►  oktober (4)
    • ►  september (8)
    • ►  augusti (35)
    • ►  juli (21)
    • ▼  juni (24)
      • MEN GUD
      • Sol idag igen!
      • Om det inte är kärlek då .....
      • Internet har legat nere, Midsommar, fira 30-åring osv
      • Idag är det Midsommarafton!
      • Lilla Moa
      • Tänk...
      • Moa är så mysig
      • Skön dag idag!
      • Hehe ursäkta
      • Varför måste man ha så bråttom?
      • Haha fan va jag kan sälja saker :D
      • Allt jag har sålt idag...:
      • Moas nya sandlåda!
      • Åhh vill ha lilla Molle
      • Jaja jag vet...
      • Ahh sommarlov
      • Moa har fått dagis plats!
      • Orkar inte blogga idag
      • Helvete va fort det gick!!
      • Vilken natt!!
      • Att man kan sakna nån så mycket!
      • Ahhh sorry Cissi!
      • host, fnys, fräs och prosit
    • ►  maj (21)
    • ►  mars (9)
    • ►  februari (7)
    • ►  januari (15)
Temat Eterisk. Temabilder från Airyelf. Använder Blogger.