Men nog kunde jag ha ihjäl en timme på internet iaf :D
Gick och la mig fast Rickard låg tvärsöver sängen.... Fick putta honom av min sida och kommande timmen hindra honom från att lägga sig över mig! Men sen somna jag och vakna när han gick på toa, trodde att klockan var då runt 07.00, somnade om och vaknade sen igen och tänkte "ja nu måste hon vara max 09.00" kolla på klockan och putta till Rickard.. HON ÄR JU FÖR FAN HALV ELVA!!!! Jajamen jag sov skitlänge och såhär länge har jag inte sovit sen Gymnasiet som jag minns iaf...
Klädde på mig och åkte för att hämta Moa, pappa hade sagt kom till 13.00 men jag saknade henne såå mycket att jag inte kunde hålla mig.. Gud va jag älskar den lilla snorungen <3
Dagen har rullat förbi i en rasande takt.. Moa la jag vid 19.00 och självklart somnade själv. Rickard lät mig vara (skit skönt) så jag vaknade nyss och klev upp. Hade fortfarande kläderna på mig och har inte borstat tänderna än.. Sen var jag ju tvungen att skriva dagens blogginlägg :)
Säljer förresten två stycken fåtöljer! Nypris för en är 795 kr och vi säljer dem för 300 kr styck eller 500 kr för båda.. Dock är det inte vit klädsel utan jeansblå med varsin kudde till..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar